Monday 16 March 2015

Aku

Aku bukan wanita sempurna
Tidak pandai berfesyen
Tidak pandai berdandan
Tidak pandai memasak
Tidak pandai menjahit
Tidak pandai bercakap
Tidak juga pandai mengambil hati

Aku wanita serba serbi
Bukan wanita moden
Bukan wanita bekerjaya
Bukan wanita cantik
Bukan wanita berisi
Bukan wanita kaya
Bukan wanita baik
Bukan wanita sopan santun
Bukan wanita beragama tinggi
Bukan juga wanita cukup segala

Aku hanya wanita biasa
Yang tidak punyai apa-apa
Maafkan aku segala kekurangan ini
Jika satu hari kamu temui
Wanita yang lagi sempurna
Jauh lebih baik daripadaku
Aku terima, aku pasrah
Aku redha dengan ketentuanNYA
Semoga kamu berbahagia selamanya

6 comments:

  1. Hidup ini bulan mencari kesempurnaan.. tp mencari yg saling melengkapi.. ayg da melengkapi hidup abg.. abg terima segala kekurangan ayg..

    ReplyDelete